*~*halsfluss*~*

jahapp då var jag till läkaren idag å jag har HALSFLUSS *suck å stön å blä*
typiskt att man ska bli så sjuk när man äntligen ska gå på andra chansen...nåja jag hinner juh ta penicillin idag imorron å på lördag..så nog ska jag väl uthärda några timmar där på lördag ;oD
kändes juh nästan lite bättre efter en tablett idag..fick ganska starka med 750 mg i en tablett...för jag hade en rejäl halsfluss...=o(

nyss duschat å fy så skönt det var att duscha nu...febern har iaf gått ner nu efter 4 dagar så bara det gör att man känner sig liiite piggare..även fast jag sovit typ hela dagen idag..kom från läkaren vid 10-tiden å somna nog på stört å sen steg jag upp vid 3 när moffa kom med benjamin...men det var skönt att få sova efter 2 sömnlösa nätter....

näpp nu ska jag kika på mina bevakade bloggar å sen ska jag gå upp å drick te =o)

hapP!

*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback