*~*Finalen*~*

det blev juh läskigt spännande....men RÄTT låt vann!!!
fast jag röstade faktiskt på Sanna för jag tycker att hennes låt e helt underbar!! till å med nackhåren reser sig när hon sjunger!! sååååååååååå fin!
jag tänkte att resten av sverige röstar på Charlotte..men de kanske tänkte som jag när Sanna fick folkets röster?!?! ;oD

men jag trodde faktiskt att Charlotte skulle vinna stoooooort...sådär gigantiskt stort faktiskt men det blev ynka 18 poäng...hade sanna fått poäng av två jurygrupper som inte gav nått poäng så hade hon vunnit!
fast jag tror nog att Hero funkar bättre än Sannas låt ute i europa!
det var juh förväl att herr Sjögren INTE vann iaf!

näe jag gillar faktiskt Hero å Empty room =o)
å BWO....å Rongedahls....å Sibel...å Bengtzing...många bra låtar med i år =o)


annars då...tja ska strax pilla i mig det sista penicillinet för denna gången...å sen e det sängen faktiskt...

jag tror jag kommit i klimakteriet redan....svettas som en gris så fort jag rör mig...haha....inte så konstigt kanske när min vuxenpoäng visar att jag e 50 år *skratt*

näpp nu ska jag glutta igenom mina bevakade bloggar å sen e det penicillin å hostmedicin å sen e det sängen =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback