*~*...*~*

kom inte på nån rubrik...
men jag vill bli frisk NUUUU!!!
dumma dumma elaka hals å hosta *less*
har fortfarande lite ont i halsen trots att jag äter penicillin...
å hostan hänger med den oxå....

nåja ska väl egentligen inte klaga..det finns juh de som har det värre....*positivt tänkande*
men det hade juh som varit trevligare om man varit helt frisk imorron när man äntligen ska på melodifestivalen juh ;oP

faaaast jag vägde mig imorse å insåg att på dessa två veckor som jag varit sjuk (först magsjukan å sen detta) så har jag gått ner 3,4 kilo ;oD inget ont som har nått gott med sig =o)

håhåjaja
snart kommer min lillälskling hem iaf från dagis =o) mommo skulle hämta honom idag nu vid 13-tiden =o)
jag som hemskt gärna vill flytta härifrån har fått omvärdera mina sånna tankar efter denna sjukdomsvecka...vilken himla tur att vi har mommo å moffa här å att moffa har pension...för som han har fått ställa upp denna vecka med hämtning å lämning på dagis å skjutsade mig till lassa igår fast vi bor så nära men ändå...det har varit guld värt!!!
mina föräldrar är BÄST!!!

läste att de fick stänga kyrkan igår under carolas konsert...vanligtvis rymmer kyrkan 800 pers men igår hade 2000 pers trängt sig in där..å de hade fått in 17000 kr i kollekten ;oD

imorron ska benjamin sova hos mommo å moffa å som han har längtat =o)
imorse frågade jag han hur han trodde att det skulle gå för mig att poppa popcorn (det brukar nämligen vara ch som gör det av nån konstig anledning men ikväll ska han på fest så då måste juuh jag poppa i våran maskin ;oP) å det trodde benjamin att jag skulle fixa =o)
å så sa han att "imorron e det lördag å då ska jag minsann sova hos mommo å moffa"
så sa jag: "men hur ska mamma kunna sova när du inte är hemma då? tänk om jag ligger å grinar hela natten när du är borta?"
å vet ni vad han svarar?!?!
"det går nog säkert bra mamma. jag kommer juh hem sen!" *gullunge*

näpp nu ska jag lägga mig i soffan å kika på lite friidrott innan gullungen kommer hem =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Beatrice (DenLyckosamma)

Som tur är så är man juh inte sjuk varje dag! Men när det är så,så är det tur att man har nära till föräldrar.

Hoppas du får trevligt imorrn,jag är såååå avundsjuk på dig som ska på melodifestivalen..Vill också!!!..

2008-03-07 @ 15:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback