*~*Andra chansen*~*

skrev detta igår men gick ej att publicera igår...



jaha såg ni oss i tv då????????
vi satt juh bredvid självaste Luuk ;oD

det var rätt kul =o)

jag som HATAR allt vad kameror å grejer heter så det e väl rätt ironiskt....så syns man inför 3 miljoner tittare!!! fy!!
jag som e sjuk tänkte att jag inte behöver några partykläder för de på läktaren syns iaf inte + att jag inte vill dra på mig mer förkylning....
å vad händer?!?!?!

jo det kommer fram en tjej från SVT å pratar med oss vid 19-tiden å säger att Kristian Luuk kommer att behöva låna just den stolen som christian sitter på när sändningen börjar...det finns lixom 3000 andra platser å de har råkat välja just en av VÅRA platser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag frågade svttjejen om jag oxå skulle flytta på mig men hon sa bara näe du ska klappa å vara glad..*haha*
fast så var en plats ledig längst inne på våran rad så vi hoppade in allihopa ett snäpp så min christian fick sitta kvar bredvid Luuk....så behövde inte jag men Luuk pratade ändå med mig oxå...först presenterade han sig för christian då å det var juh oxå rätt roligt...å vad han skrattade när de hette likadant..å sen sträckte han fram handen till mig oxå *pinsamt* å så frågade han om vi hade nått godis som han kunde "låna" å det enda vi hade var popcorn..så det fick bli det ;oP så den popcornpåsen har jag förevigat på bild minsann ;oD

pratade med min bror när vi kom hem å Benjamin hade sett oss på tv...han hade sagt "mamma å pappa" *skratt*
min bror hade pratat med pappa å så berättade han det för mig =o)
lite coolt ändå när man tänker efter =o)



jaha själva tävlingen då....jag fick juh inte med nån av mina favvolåtar..lite surt men men man kan inte få allt....
ville juh ha med "Androla" (Carola & Andreas) och Ola men men shit happens!!! *morr*
nåja Sibel var juh bra oxå men inte som Ola juh! Nordman hade en rätt okej låt oxå men inte som "androla" fan!!



har iaf vart på statoil å köpt skivan nu! släpps på fredag egentligen men de hade 100 ex som det sålde kl 12 på statoil här i stan så nu e jag en stolt ägare av skivan så nu poppar jag Perelli å Ola å Androla å Sanna Nielsen =o)



fast strax e det sängen..har nyss tagit min penicillin så nu börjar ögonen falla ihop *gäsp*
hoppas Kiruna får ordna fler gånger för det var GRYMT kul!!! =o)
min bror sa att det var bra reklam för kiruna...ska se den imorron...pappa har spelat in den åt oss =o)
fast vi ska köpa dvd:n när den kommer sen.,...nu e vi juh tv-kändisar juh ;oD

happ!
*älskar mina två*


Kommentarer
Postat av: Beatrice (DenLyckosamma)

haha..jag såg dig faktiskt..jag sa till Patrik att hon ser ut som hon jag chattar med..sen fick jag feber och gick och la mig och kom mig aldrig för att fråga för jag hade glömt bort det till nu.

2008-03-09 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback