long time...

....no see....

tusan att jag aldrig hinner sitta här vid datan längre....tycker juh om att skriva å greja med bloggen men tiden finns inte...
borde sätta in foton oxå..ligger juh efter typ 4 år i det ;oD
nåja ska ta tag i allt när vi kommer hem från semestern...

för nu e jag ledig i 6 veckor!!!!! *jublar å hoppar å studsar av glädje*
imorron bär det av på semester..nåja men nångång ska jag väl hinna uppdatera..möjligtvis hos svärföräldrarna ;oP
så om tre veckor och en massa bilåkande e vi hemma igen så glad sommar på er!

lägger in två bilder:

så fin han är vårat troll!  visst är han söt vårat troll =o) vårat allt! =o)

såå himla coolt att han skriver redan som treåring =o) förstår ni att han skriver sitt namn redan å även christians namn å han är bara tre år!! *imponerad* =o) mammas prins!

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Nu är jag inne i din blogg med min nya dator..Bloggen inlagd på favoriter :-D

Vad fin eran kille är,och vad duktig han är på att skriva,Melvin kan också skriva när man först skriver och han sen skriver på samma papper och tittar hur man har skrivit.

2008-06-06 @ 23:35:43
Postat av: Beatrice

Men hade du inte nyss bytt bloggadress till en annan?

2008-06-06 @ 23:37:22
Postat av: Jenny

Trevlig semester vännen! Ha det gött och njut av sol glass och bad... :) Kram kram

2008-06-07 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback