varmt

idag har det varit ruskigt varmt ute så till å med benjamin ville gå in...men dte var helt vindstilla idag...å hett som tusan på baksidan så efter lunch for vi till lekparken istället =o)

jag har verkligen inte hunnit med nått här hemma som jag skulle nu när älsklingen är borta..men jag skylle på vädret! inte vill man va inne å pyssla när det e sånt här kanonväder ute ;oP

imorron åker vi till mammas å pappas stuga å på lördag blir det Pajala marknad =o) det blir nice det =o)
å på söndag kommer vi hem å då får vi hämta våran älskling på flyget *längtar*
det  e juh eg sjukt att man kan längta så fruktansvärt mycket efter en person som jag längtar efter christian när han e borta!! han är verkligen mitt livs kärlek! å nu ska jag pyssla ihop en grej tills han kommer hem *hehe* =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback