tomt

hmm det är tomt å tyst här när lillprinsbus inte är hemma =o/
å länge ska han va borta....typ 1,5 vecka eller nått...om han trivs vill säga ;oP
nåja det ska nog gå bra även för mamma ;oD

jag orkade inte gå ut och springa i regnet så det blev 30 min intensivträning på våran orbitrek istället..men fy så svettig jag var sen..det bara rann *skratt*

strax jobb...eller först 16.45...har ett mespass på tre timmar bara idag...mjukstart....;oP
förutom igår då när det var mellan 11-21.15..fy så trött jag var sen *haha*
jobbar bara 4 dagar å sen ledig 3 så jag ska inte klaga...finns vissa som har en värre start...med 10 dagar på raken *fniss* ;oD

näe nu ska jag göra mig iordning å sen ska jag småpyssla lite innan det e dax att dra till jobbet...

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback