sista veckan

jahapp då är det sista semesterveckan nu..eller just nu är jag FL-ledig =o) bra å ha sparade dagar så man kan spara semesterdagar istället ;oD

christian har börjat jobba idag! tomt här utan honom juh...han har juh vart ledig i 5 veckor...

nåja idag har det varit +20grader å soligt så det var lekparken som gällde idag =o) 2,5 timme var vi där med Annelie och Niklas =O) benjamin och niklas härjade runt en hel del *skratt* men dte är så det ska vara! =o)
sen var vi på safari å köpte med oss en macka hem *muuums* världens goaste mackor har dem! fast det ljusa brödet var slut så jag var tvungen att ta det på grovt men men det var supergott ändå =o) ja jag har lite fobier för grovt bröd *skratt* men jag försöker vänja mig å i fortsättningen kan jag nog ta grovt på safari för dte var kanongott bröd =o)

just nu sitter benjamin och kollar "lillefot"-filmer han fick av min brors bonusbarn Alex! han äääälskar de filmerna! han har sett de varje dag nu sen vi kom hem från semestern! tur att han fick 6 stycken *ler*

jajust det..måste juh skriva om hemresan å borås zoo å sånt...hmm kommer en annan dag! orkar inte just nu!

vi har iaf bestämt några stora grejer under våran semester som kommer att ske inom två år iaf! känns skönt att ha bestämt sånt..men sen får man se om alla pusselbitar faller på plats å sånt men vi hoppas det iaf! =o)

måste bara tipsa om en bra bok igen!
Kajsa Ingemarsson "Lyckans hjul"
jag har alltså sträckläst ut boken på tre dagar *skratt* väldigt bra bok! läs den!! =o)

näe nu ska jag surfa vidare å sen ska jag välja nån ny bok från bokhyllan som jag ska läsa =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback