mamma mia...

...vilken bra film vi sett idag ;oD

SF Bio: Mamma Mia

hihi ja vi har då sett "Mamma mia"
ska ni se en film på bio så se den!!!! så jäkla bra!!! jag har juh tyvärr inte sett musikalen så jag har inget att jämföra med men jäklar i min lilla låda så bra den var! till å med christian tyckte att den var jättejättebra så nu har HAN beställt soundtracket ;oP
han sa nämligen när jag föreslog att vi skulle se den "men det är juh en tjejfilm" ;oD
SE DEN!!! SE DEN!!! SE DEN!!!!




har sprungit en mil idag!! *nöjd*
vart med benjamin i lekparken =o)
var på jysk å skulle köpa sängar till mina föräldrar men som vanligt på jysk å så är sakerna slut som de har med i bladet men beställde iaf dem åt dem så de får sängar i stugan ;oD

imorron e det jobb igen *suck*
11-21.15...monsterpass direkt =o/
å på tisdag drar benjamin på semester *krokodiltårar*
han ska vara borta 1,5 vecka ...hur ska mammahjärtat överleva?
nåja på lördag ska vi till happis ;oP

näe nu e det sängen!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback