krokodiltårar

haha ja tårarna har bara flödat nerför mina kinder nysss...
jag såg en film som var såå himla känslosam! haha fjantigt jag vet men jag har vääldigt lätt för att fälla tårar!
"isprinsessan" hette den å den var alldeles ljuvlig att se =o) jag som älskar konståkning ;oP den var iaf bra! *tips* =o)

jahapp annars då..tja vi saknar våran pappa =o/
idag har det varit underbart väder...+20 grader å sooool *nice* så jag å benjamin har varit ute på våran baksida i typ 4 timmar i sträck ;oP så nu e man liet bränd...jag iaf...benjamin är mera brun...fast hade så klart solskyddsfaktor på honom men på mig struntar jag i sånt ;oD farligt jag vet men men ska man va fin får man lida lite pin ;oP

sen blev vi bjudna på mat hos min mormor =o) inte helt fel ;oD

sen har vi busat här hemma innan det var dusch å säng =o)
snart ska jag oxå hoppa ner i sängen så jag kan läsa min braiga Camilla Läckbergbok =o) fast som älsklingen säger så hinner jag väl läsa typ en sida å sen sover jag ;OP haha
men först ska jag kolla igenom alla bevakade bloggar jag har =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback