kalas

japp nu har jag vart på födelsedagskalas å dregglat över E.M.D ;oD
ja jag satt iofs i soffan men ändå...de var juh såååå nära ;oP
finfina pojkar!!! =o)

appropå fina pojkar så måste jag ladda upp ett kort från festivalen *haha*

annars då?
tja jag har juh uppdaterat en gång redan idag..men i eftermiddags hände inte så mycket...jag å benjamin sjöng lite singstar..sen åkte vi på stan med mommo när hon slutat jobba..sen var det middag å så plockade jag in den rena tvätten...å sen vart det juh kalas ;oD
å nu sitter jag här =o)

imorron drar jag å benjamin till byn å hälsar på moffa som är alldeles själv där =o/ men vi kommer hem igen på onsdag!

nåja mer händer det inte just nu i detta liv...jojustdet bilden skulle jag ladda upp!

happ!
*älskar mina två hjärtan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback