hemma

ja nu har vi varit hemma sen i torsdags....men det har vart full fart sen vi kom hem så har knappt hunnit sitta här juh...
ska berätta om semestern i ett annant inlägg en annan dag ;oD

men iaf så körde vi 80 mil i onsdags bara för att hinna hem redan på torsdag..men dte gick bra var liiite segt de sista milen men Benjamin gnällde inget alls på hela dagen *stolt mamma*

på torsdagen var vi hemma 18.51 å vi hade sagt att mamma skulle ha maten klar till 19-tiden så vi klarade tiden ;oP
sen var det bara att käka å sen brassa hem å slänga in alla grejer från bilen så det såg verkligen ut som en bomb hade slagit ner här i torsdags..haha men ordning fick vi på allt =o)

i fredags var det då upppackning som stod på schemat...+ att jag fick gå på primärvården där det konstaterades att jag hade en ganska kraftig urinvägsinfektion =o/ men jag väntade med peniciilinen en dag så jag kunde ta iaf EN cider på festivalen ;oD
mamma å pappa var med benajmin så han inte behövde följa med..han älskade verkligen att komma hem till sina grejer å vårat hem! "sitt gamla hem" som han har frågat efter på semestern...
så vi var ute från typ 18.30-01.40 i fredags =o) det var skoj! såg Amanda (från Idol), Nordman, Håkan Hellström, Petter och The Hives =o)

i lördags var vi på stan på dagen å benjamin fick åka karuseller å så fick han dra i ett snöre å vips så kom det upp en nalle ;oP snacka om trolleri =o)
sen på kvällen var det dax igen...fast då var vi bara ute till typ 23.30 =o) såg Ola och Sahara Hotnights =o) jag får väl erkänna att vi kikade lite på Sven-Ingvars oxå men säg det inte till nån ;OP

i söndags tog vi verkligen en sovmorron allihopa...vi vaknade 10!!! jösses jag vet inte när vi sovit så länge senast! haha sen var det en hemma pysslar dag...byggde ihop våran nya garderob i källaren å så fick vi besök av min kusin å hennes bebis på 3 månader *myyyys* jaha då var man bebissjuk igen *suck*

i går (måndag) så var det oxå en hemma pysslar dag...eller vi var i järnvägsparken med benjamin på förmiddagen å sen var vi ute å tränade i två olika omgångar (alltså vi turades om)

å idag (tisdag) var vi på jysk å handlade en låda till våra dynor till utemöblerna...å så råkade vi gå in på elgiganten å så snubblade vi över en platt-tv som passade perfekt i vårat sovrum ;oD sen åkte älskligen ner till skåne igen idag...så vi var på flygplatsen å tittade när planet for iväg...usch det e så tomt å tråkit att va hemma själv..eller jag har juh Benjamin men ändå..trist att sova själv men jag har fått låna en haj av benjamin som jag kan sova med =o) visst är han snäll?!?! ;oP

näe nu ska jag kika på lite hus på hemnet...runt stockholmstrakten blir det nog ikväll *haha*

*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback