dagens...

....träningspass är avklarat ;oD
kl 06.00 ringde klockan å 06.20 var jag ute och sprang...det ni ;oD
blev bara 5,6 km idag..men bättre än inget =o)

strax dax att dra sig till jobbet...jobbar 9-16 idag...jag VILL va ledig juh!!!! fan!
igår kväll fick vi supermycket gjort här hemma...det var skönt =o)
imorron kommer lilltrollet hem igen! *längtar* skönt att göra bort så mycket som möjligt så man kan ägna sig lite åt honom när han kommer hem juh =o)

näe nu ska jag slänga ut mattorna så jag kan dammsuga när jag kommer hem från jobbet...
kanonväder ute! klarblå himmel och sol å redan 20 grader i skuggan ;oD

näpp nu dax att göra sig klar å dra till jobbet...eller först var det juh mattorna som skulle ut ;oP

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback