*~*trött*~*

usch jag känner mig dödstrött...ändå har jag varit ledig idag..å inte gjort nått särskilt....
jag å benjamin har bakat kärleksmums å storhandlat...å mamma har varit barnvakt till benjamin så jag kunde gå å träna =o)
jag ÄLSKAR att träna igen!! ser framsteg hela tiden! =o)
mamma å benjamin hade vart i en backe å åkt kälke..benjamin var så stolt när han kom hem å berättade att han minsann kunde "slira" med kälken *ler*
så imorron om det e fint väder ska vi gå till isbanan här ovanför oss å åka lite skridskor å sen ska vi åka kälke oxå en stund =o)
är juh som ganska lagom temperatur nu juh =o)

om två veckor ska jag åka till Eden i finland *nice*
vi får allt gratis där + att vi får betalt för timmarna vi skulle ha arbetat under den veckan ;oD
kan man ha de bättre?!?! näe jag tror inte det ;oP
enda problemet blir hur jag ska klara mig utan benjamin å älsklingen i en vecka...nåja det måste juh gå =o)
fast alla säger att jag inte ska tänka på det utan njuta å verkligen ta hand om mig själv den veckan...å visst har de en poäng i det men det e juh svårt att va utan dem man älskar men Malin lovade att ta hand om mig den veckan å få mig på andra tankar...vi ska bla åka vattenrutschbana å härja runt =o) förutom alla tester vi ska göra i bla kondtion å sånt ;oD
nåja det blir nog bra =o)

näe nu ska jag ta å mysa ner mig i sängen å läsa klart min bok om världens bästa band - KENT ;oD

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback