*~*trött*~*

jag e så trött så snart går ögonen i kors av sig själva *gäsp*
när ska man bli pigg?!?!?!?!?!?!
fan!

strax ska jag fika....har nyss..eller nja nu ljög jag lite...men för typ 30 minuter sen kom jag hem från jobbet.....
har varit med å stängt på kundtjänst idag...var en himlans massa man skulle komma ihåg...
nåja jag ska juh inte stänga själv ännu iaf...men det e juh alltid nyttigt att lära sig....
även om vissa inte e så glad att jag har börjat där...nåja man kan juh inte va vän med alla ;oD
men det e juh inte ens nån tävling om vem som ska få vara där mest...utan det e juh bra att fler kan kundtjänst juh!

ååå blir så less på folk ibland!!!!!
jävla skit!!


näe nu kurrar det i min mage! så ska kila upp å göra lite fika å sen glutta på "age of love" som jag har följt lite till å från...sista avsnittet idag..måste juh se hur det slutar =o)
jag älskar juh bachelorprogram ;oP


happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback