*~*pirr i magen*~*

imorron e min första officiella dag i kundtjänst...scary things =o/

nåja jag ska nog överleva...tror jag..*haha*

nu e det strax sängen...e sååå himla trött...inet van att va vaken så länge som inatt...*skratt*
tänk förr var jag minsann en nattmänniska å nu klarar man knappt av att vara vaken till 12....

ååå jag hoppas att våra nya spel till Playstation2 kommer imorron eller nån dag den här veckan iaf =o)
christian har nämligen köpt en julklapp åt oss å det var ett playstation ;oD
så jag kan få spela Buzz ;oP

benjamin fick ett dataspel i julkapp å han älskar verkligen att spela det...sitter som fastklistrad vid datan...
tur att vi bara har datan här nere...
det e ett pedagogiskt spel...sånt han kan lära sig mycket i..å han har redan lärt sig allt *skratt*
så nsart får vi väl gå upp en nivå ;o)
våran duktiga lille kille!!!

happ!
*älskar mina två*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback