*~*Gott Nytt År*~*

jaha då var det 2008 då....
jösses så fort tiden går.....

igår började jag dagen med att jobba mellan 9,30-15,15...eller kön var slut 15,15 så vi stämplade väl ut typ 15,30...
varför måste folk handla i sista minuten?!?! så man blir kvar EFTER stängningsdax!! *morrar lite*

nåväl sen var det bara att stressa hem...
görs sig nyårsfin å ner till pappa å laga mat....
mamma jobbade kväll så hon kom hem 21,30...
så vi bjöd in oss själva till mina föräldrar eftersom det brukar smälla så fasligt mycket här på våran gata...
 det var BETYDLIGT lugnare där nere...

så vi åt supergod mat *mums*
å glass å grejer ;oD
å bara satt å pratade med pappa å min mormor å benjamin busade ;oP
sen smällde vi raketer vid 21.30....
sen busade benjamin lite med mormor sin å sen var det hopp i säng så han somnade först vid 23-tiden men han sov igenom hela tolvslaget så det var skönt för honom....
å han stannade kvar å sov hos Mamma å Pappa å har inet kommit hem ännu så han å moffa sover väl än *skratt*
eller så hittar de på nått annat bus =o)

å jag ska nog börja plocka bort lite jul...eller iaf tomtar å sånt...
NU e jag less på julen *skratt*



kommentarsvar till Jenny:
Jepp vi fick julklapparna å TACK så mycket!!
Benjamin slängde direkt ut sin gamla ryggsäck så den nya fina spindelmannen ryggsäcken fick hänga i hans rum istället *skratt*
så igår packade han i den när han skulle till mommo å moffa å bar ryggsäcken hela vägen ner till dem ;oD
å Crazy Frog har han sovit med typ varje natt ;oP
å ritat på spindelmannen teckningarna har han gjort...å klippt ut lite oxå med hans egen sax *ler*



näpp ska börja göra lite nytta här hemma nu å invänta våran förlorade son ;oD

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback