*~*funderingar*~*

jag borde juh egentligen vara lycklig över att jag har hittat mannen i mitt liv! å det är jag juh så klart lycklig över men varför ifrågasätter jag hans känslor för mig hela tiden....fortfarande efter 5 års tid?!?!
varför kan jag inte bara vara lycklig å sväva på små rosa moln fortfarande?
har det med mitt eget självförtroende att göra? eller det borde juh ha att göra med det....
men vad ser han hos mig?!?!?!?!?
vad har jag för nått speciellt..å jag frågar han det tusen å åter tusen gånger å jag får samma svar ;oD

men jag har har juh en ända lika stor som en världskarta...
en mage som ser ut som att jag är gravid fast jag inte är det....
mitt ansikte ser konstigt ut.....
hela jag ser konstig ut....
brösten skulle jag behöva operera mindre innan min rygg går av....
jag har lixom 14 kg att gå ner i vikt....14 kg...men jag SKA jag VILL jag KAN!!!!!! (då väger jag som innan jag fick benjamin....)

men jag är så rädd så rädd att jag ska bli sjuk igen...jag VILL inte bli det..jag vill inte bli så fanatisk men jag e på väg känner jag redan....FAN!!!

jag vill juh bara vara smal å fin å MÅ BRA!!!


annars har det varit en bra dag idag =o)
de ringde från jobbet å väckte mig å lilleman vid halv åtta å frågade om jag ville jobba iadg..men jag sa NEJ! jag är glad att jag ÄNTLIGEN lärt mig att säga nej! ledigadagar vill jag vara ledig...å då e oftast benjamin oxå ledig från dagis juh!!

så vi har varit ute i ca 1,5 timme idag å åkt kälke, varit på promenad å varit ute på gården å skottat lite i snön =o)
sol å -5 grader =o) supernice =o)

sen åt vi lite lätt lunch å sen bakade vi morotsmuffins *mums*
hade ägg som gått ut så därför bakade vi,...jag hatar att baka annars....men nu har vi fika i frysen när det kommer folk som vill fika ;oD
sen ikväll var det pump igen =o)
sååå härligt att träna =o)
imorrn är det vägning igen....usch...ångestladdat!

näe nu måste jag smörja in mig innan jag kliar ihjäl mig....å sen e det sängen *gäsp*
natti!
*älskar mina två*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback