*~*Fan*~*

mitt nya liv gick bra i typ tre dagar...eller nästan....för vid 21-tiden idag gick det åt helvete IGEN!!!
då öppnades tortillachipspåsen å ostdippen åkte fram *suck*
å nu sitter jag här med jordens ångest å vill helst spy upp allt igen!

nånå bara att ta nya tag!

har iaf anmält mig till att ev få åka på hälsoweekend på Eden...ligger i finland =o)
hade vart så hima nice att få åka dit med jobbet...får betalt för dagarna jag e borta + att man får träna + att man får simma å bada i äventyrsbadet + att man får ta gratis behandlingar som ex helkroppsmassage + att man får äta god mat *vill vill VILL*
tänk en vecka där jag BARA får tänka på mig själv!
fast jag kommer nog sakna mina hjärtan här hemma...men det hade vart så nice å få komma bort en sväng å lixom starta upp sitt nya liv på riktigt!
sen ska man juh tillbaka på uppföljning i september =o)

men nu har jag ett mål igen!
jag å mamma ska springa Tjejmilen i sthlm i augusti =o)

så imorse kl 07.00 var jag ute å gick med stavar ;oD
igår sprang jag på löpbandet på gymmet =o)

kollade precis på grammisgalan å Kent fick TVÅ grammisar iaf!! *jublar*

näe nu ska jag kila upp å spela lite Buzz på PS2 med älsklingen!

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback