*~*Effektiv*~*

ja rikitgt effektiv har jag varit nu....

lämnade Benjamin på dagis kl 10 å sen var jag å tränade på nautilus, sytt upp förlänga gardiner til sovrummet, rensat bland benjamins leksaker, satt upp nya gardiner i köket...å nyss har jag slängt i mig lite mat å strax ska jag iväg å jobba....
men jag e redan trött...hur ska denna kväll sluta?!?! *gäsp*

Benjamin behövde bara vara på dagis till kl 13 idag för sen var mommo å moffa å hämtade honom å sen skulle de iväg å åka skidor =o)
Benjamin älskar att åka skidor...tur han har en privattränare...kanske han blir lika duktig som Kalla ;oD
å tjänar massa miljoner till sina föäldrar ;oP
nåja huvudsaken e juh att HAN tycker att det e kul =o)

näpp nu ska jag diska å sen knata ner till jobbet!

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback