*~*dagens*~*

Dagens I-landsproblem...

"det är juh inga reklampauser i idrottsgalan...när ska jag hinna göra fika?!?"

haha det var jag som yttrade dem orden *skratt*


igår var vi å badade med Benjamin...det var ett tag sen vi var där så när han skulle hoppa i barnpolen så var det lite mer vatten än han hade tänkt sig....
så mommo hann inte ens ner i vattnet förräns han oxå var i å då med huvudet under vattnet...
men det gick juh så klart bra!
men när han kom hem å skulle berätta för christian vad han varit med om lät det så här:

"när jag hoppade i vattnet så drunknade jag!"



näe nu e det snart hopp i säng som gäller!

Jenny:
Hoppas ni hade en underbar dag i lördags!
vill se bilder snart!!!!
tänkte på er hela dagen!!
Love You!!
*kram*


*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback