*~*då var det gjort*~*

japp nu har jag anmält mig till Tjejmilen ;oP
så nu e det bara att träna träna å åter träna =o)
har juh iaf börjat bra =o)
tränade 4 gånger förra veckan å den här veckan har jag tränat 5 gånger...så nu jäklar ;oD

min högsta önskan är att jag ska tycka om mig själv!!
å att jag ska må BRA varje gång jag ätit å inte känna mig äcklad när jag ätit nått!!!
fan varför e jag inte normal för?!?!?!
varför funkar inte min hjärna som alla andras!?!?!
min hjärna säger juh att jag mår bäst om jag inte äter...hur normalt e det då??!?!?!?!
fan!!

jag känner mig bara ful å fet å äcklig!!!
å inte blir det bättre av att Ch drar sig undan...eller det gör han kanske inte jag inbillar mig nog men det känns så iaf =o/

håhåjaja

benjamin e iaf världens goaste unge....
i veckan sa han "mamma jag älskar dig!!" åååå mammahjärtat svämmar över av kärlek!
å idag när de var å handlade å hämtade mig så sa han "mamma jag har längtat efter dig idag!"
ååå han e fööööör go ;oD

han sa dessutom i torsdags helt plötsligt...
"jag saknar min pappa..för jag älskar juh honom!"
gullunge!!! =o)

näpp nu ska jag besöka sängen tror jag...
är som ganska trött i ögat!
det tar på krafterna att vara i Kundtjänst ;oD
har insett att imorron kommer jag nog inte att kunna undvika micken längre...
ska juh som vara själv totalt 45 minuter när Lilly e på rast + att hon e ganska så mycket i miljöstation..så jag kommer nog va rätt mycket ensam imorron...
håhå....

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback