*~*reklampelare*~*

haha ja jag känner mig som en riktig reklampelare för Peak Performance när jag är ute å går ;oD

vitt pannband eller en svart/grå randig mössa från Peak.
Svart peakdunjacka
Svart/grårandig  Peakhalsduk
Svarta Peaktäckbyxor
Vit/svarta Peakhandskar
 
synd att de inte gör skor oxå fast på fötterna har jag ett par vita columbiakängor ;oP
supervarma e de! har nog aldrig haft så varma skor! så köp sånna om ni fryser om fötterna...kan ha både till täckisar å jeans =o)

fast jag älskar juh Peak!!! ;oD

dyrt men ack så snyggt!!!!


jahapp annars då! tja jobbat kväll ikväll...trist men nu e det bara förmiddag resten av veckan å jobba helgen å sen drar jag å Mallan till finland å Eden!!! *nice*

har börjat följa en bra serie! "Gossip Girl" =o)
jag har saknat att inte följa nån serie men så kollade jag första avsnittet förra veckan å den verkar liet så där lagom kul att följa =o)
förr såg jag ALLTID "ER" (cityakuten) men jag tappade som bort det å nu har jag kollat nått avsnitt men hänger inte med..e så många nya sen jag slutade kolla så jag skippade det...men "Gossip Girl" verkar bra iaf ;oP

näe nu ska jag glutta igenom mina bevakade bloggar å se om det  står nått kuligt innan jag ska slå ihop mina blå =o)
hoppas det e under -10 imorron så man kan springa en runda innan jobbet imorron! hade vart nice =o) skönt att va ute å kuta vid 7-tiden på morronen =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback