*~*ras*~*

igår vid 20-tiden skakade hela vårat hus...lät ungefär som att det rasade snö från taket på baksidan så jag kikade ut men tänkte samtidigt att det e juh trorts allt -4 grader ute så det borde juh inte ha rasat snö....
men sen slog tankarna oss om att det måste ha varit nått i gruvan som rasade...å mycket riktigt så var det så...
usch så hemskt å tragiskt!! hela vårat vitrinskåp å vinglasen där i skakade till å med....å ändå bor vi juh en bit ifrån gruvan... =o/
jag lider verkligen med den unga killens anhöriga...
pratade med pappa å han har juh jobbat 40 år i gruvan men sen han fick pension så har han inte varit ner en endaste gång å hälsat på...eller som han uttryckte det: "jag har ingen lust ens att åka dit ner numera när jag kommit därifrån levande..."


annars då...vi har åkt skidor idag med benjamin....han åkte ca 800m...det e väldans mycket tycker jag för en som har så korta ben =o)
duktig e han! nya Gunde Svan kanske ;oD

näe nu ska jag ta hand om rentvätten medans lilleman badar!
happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback