*~*Melodifestivalen del 3*~*

jag är så arg så arg så arg!!!!!
å lessen....
fan!!!!

Kvällens bästa låt gick inte vidare!! =o(
jävla skit!
näe nu ska jag överge melodifestivalandet!!
nån som vill köpa en biljett till andra chansen?!?! ;oD
Patrik Isaksson hade helt klart kvällens bästa låt å han blev FEMMA!!!
hur f*n gick det till?!?!

det går åt skogen för mina favvosar varje vecka så nästa vecka överväger jag starkt att gå på bowlingfesten istället för att kika på melo!! *muttrar*

annars hade BWO en sådär låt..en låt som växer kan jag tänka mig....
Frida var väl gladpop iaf....
Caracola var oxå helt okej men hur i hela friden kom det där operatjafset med???? *muttrar mera*

nåväl nog tjatat om det!

annars då...tja nu e benjamin frisk iaf...han var förkyld hela veckan när jag var i Finland å i onsdagskväll så spydde han som en gris men sen gick det över till på torsdag så tror inte det var magsjuka...han hade visserligen feber i torsdags men annars var han hur pigg som helst...knas!

happ!
näe nu ska jag gå upp å spela lite singstar med min älskling!
jag har ett projekt å det e att jag ska få honom att sjunga "Kom hem" med Barbados...hur nu det ska gå till *skratt*
han totalvägrar *haha*

*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback