*~*Melodifestivalen del 2*~*

det blev juh endel överraskningar igår...
Sanna Nielsen hade jag nog iofs räknat med till final..hennes låt var juh huuuuuur jävla underbar som helst *me love*
Carolas å Andreas Johnsons låt var rätt okej men överraskande nog gick de bara till andra chansen...fast iofs var det juh kul för det innebär att vi kommer att få se dem här ;oD
Olas låt gillade jag oxå så det blir oxå skoj att få se honom här =o)

men Rongedals låt var juh rätt okej men att den gick till final var en rejäl skräll!!

nåja det blir juh en rafflande andra chans här iaf ;oD


nu e jag iaf hemkommen från finland!
det var hur kul som helst att vara där å träna massor *ler*
men när vi fick tillbaka testresultaten i fredags var det mindre kul.....
jag har värdelös kondis..trots att jag cyklade nästan längst av alla på cykeltestet...å så e jag kraftigt överviktig när man mäter BMI iaf *lessen*
nåja alla säger att BMI ska man inte gå efter eftersom muskler väger mer än fett men varför finns det isåfall nått som heter BMI?!?!
men jag måste gå ner 20 kg om jag ska vara normalviktig!! fan!! ännu mer ångest nu juh!! =o/

nåja vi hade iaf jättekul när vi var där...ett superroligt gäng verkligen å vi ska å återträff igen 4/9 =o)


jahapp har jobbat idag....massa nya grejs i kundtjänst men det gick bra! fick beröm av Lilly att jag var så lättlärd så det var skoj =o)
nya kassor var det!
ikväll skulle jag träna på våran Orbitrek tänkte jag men så ville älsklingen att vi skulle prova SingStar till vårat PS2 så där satt vi i 2timmar ungefär å sjöng å det var sååååå kul *ler*

men nu e det sängen!
*gäsp*
har nog drabbats av "jetlag" efter "utlandsresan" ;oD Finland e juh trots allt en timme före oss...*skratt*

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback