*~*Melodifestivalen del 1*~*

jahapp då var den första deltävlingen avklarad!
jag hade juh iaf ett rätt å det var att Amy Diamond skulle gå vidare å hon hade juh verkligen en kanonlåt =o)
sen gick juh sliskollen Christer Sjögren vidare *urk*
patetisk låt *haha*

Michael Michaijlov (eller hur det nu stavas) hade den bästa låten å han gick inte ens vidare...nåja då får man juh ladda ner hans låt på engång juh ;oD

å vi får se E-type å Pudlarna i andra chansen ;oP
inte fy skam det inte! men hade juh hellre sett Velvet än den andra tanten...haha


igår var det en stooor dag!
jag ropade i micken på coop första gången!!! fy vad hemskt!!!
å det var dessutom min kära sambo som skulle ha ett möte med min chef...haha det lät juh kul ;oD
men han skulle alltså träffa min chef för att prata om jobb å inget annat *skratt*
så var juh så klart JAG i kundtjänst å Anders var juh så klart upptagen i telefon så jag kunde inte nå honom på nått annat sätt å Eva vägrade ropa å Maja kom från rasten men kom inte in förrän jag hade ropat!!
taskiga arbetskompisar tycker jag!! ;oP

men senare under dagen så ropade jag helt själv utan att nån tvingade mig ;oP
2 gånger dessutom!!! *ha*

näe nu måste jag glutta igenom alla bloggar innan filmen börjar igen....vi kikar på "grabben i graven bredvid"
längesen jag såg den faktiskt =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback