*~*magsjuka*~*

*urk*
det går magsjuka på dagis....igår när jag kom så hade ett barn precis kräkts....
så lite scary var det att lämna benjamin där idag...
bara två fröknar dessutom....en ordinarie å en vikarie...å 5-6 barn...resten var sjuka.....

så imorron ställer moffa upp å är barnvakt åt benjamin så han slipper gå till dagis....
OM han nu inte får det inatt....*peppar peppar ta i trä* han har aldirg haft magsjuka....å har kräkts en gång å det var i Haparanda när han blev matförgiftad....
för blir han sjuk så stannar juh vi hemma för vård av barn!!!
vi ska juh ut å äta imorron å fira pappa för han fyller juh 65 år 14/2 =o) fast då e inte jag hemma å dessutom så har min ena faster kommit upp redan nu i helgen så då ska vi gå ut å äta imorron =o)


jahapp annars då...tja livet rullar på....
varit å tränat Pump idag! åååå jag bara ÄLSKAR att träna pump så det riktigt bränner i de få muskler man har under allt fett ;oD
kollat lite på QX Gaygala nyss! riktigt rolig var den =o) kul för en moderat att få "årets homo"-pris! modig kille det där måste man juh säga som hade gått upp på moderaternas partistämma å sagt: "varför ska jag inte få gifta mig för?" det e rätt starkt!
jag hoppas att debatten tar slut snart å att alla ska få gifta sig med vem man vill! låt alla vara lyckliga! det är min åsikt å den står jag för! =o)
Kent spelade dessutom på galan =o)

jahapp sitter här å lyssnar lite på Westlife *nostalgi* ;oD
måste lägga in lite sånna låtar i min mp3-spelare...ska juh åka buss långt på måndag =o)

näpp nu e det strax sängen =o)
happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback