lycklig i magen

ååå jag e så lycklig i magen!!!
hör å häpna men de har mitt favoritsmink i en affär här i lilla hålan Kiruna ;oD
Make Up Store har de på Kicks =o) jag har redan blivit klubbmedlem ;oD
givetvis har de massa andra bra saker oxå =o)

nåja..annars ska jag snart äta lite mat å sen knata ner till jobbet å jobba...blä vad trist! det är så skönt att va ledig!
igår har jag å lilleman pysslat på här hemma...bakat pepparkakor och gjort årets pepparkakshus =o)

dagens kommentar:
benjamin: "mamma nu tänder jag lampan"
jag (något yrvaken): "nej det blir så ljust..."
benjamin: "men hur ska jag annars se vilken siffra som är nummer 5 på julkalendern...då kanske jag öppnar fel paket"
 våran sötnos ;oD

näpp nu lite korv å potatismos i magen å sen jobba...
ha en bra fredag!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, skickade med Benjamins julklappar med mor och far, så de hamnar väl i er brevlåda någon gång innan jul ( om de inte blitt senila förstås ;) ) . Tänkte att jag köper något till dig när jag kommer hem i Maj, svårt att hitta något smått som går att posta så lika bra vi tar det då. :) Kram på er alla från oss alla

2008-12-08 @ 09:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback