julen 2008

jahapp då var julen över även detta år..

igår jobbade jag 9-14.15...det gick ändå ganska snabbt att jobba...var rätt mycket folk iaf!
sen var det hem å byta om å fixa till sig och sen vänta på tomten som skulle komma vid 3-tiden =o)
å det vart perfekt! Benjamin anande igenting vem det var å var bara såååå glad att tomten äntligen kom till honom *ler*
å massa paket fick han å även jag *hihi*

sen åt vi julmiddag som mamma hade varit hos oss å hjälpt christian att fixa när jag var på jobbet! *tack mamma* =o)
tyvärr så jobbade mamma sen från 16-21...men vi hade det mysigt ändå med god mat å klappar att öppna ;oD
sen slocknade jag redan halv tolv...men det e klart jag har jobbat 10 dagar i sträck så inte så konstigt!
men en bra å mysig julafton som alltid när man firar med nära å kära =o)

idag har vi mest tagit det lugnt...älsklingen har blivit förkyld men jag å benjamin har lekt med alla nya saker, spelat alla spel å lagt pussel å byggt alla legogrejer han fick =o)
idag har vi värsta sommarvädret med +5 grader ;oD

jobb imorron å sen e jag ledig en vecka =o)

haha kände mig som värsta fjanten när jag kollade sista programmet med bönderna idag...jag började storgråta när Magnus friade till Emma *skratt*

näpp nu e det strax filmtajm igen...e juh "pirates of caribbien" på tv =o) (undra hur det stavas?)

nåja nu ska jag kila upp till mina chips igen ;oD
JA jag ska börja mitt nya liv efter helgerna igen!!!! *lovar*

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback