jobb jobb åter jobb

ja det känns som att jag bara jobbar..hinner inte va hemma å njuta nått av julen =o/
men på måndag slutar jag iaf 13.45 men då är det mycket som ska hinnas med...som att slå in ALLA julklappar kanske ;oD koka skinka å grejsa på...för på tisdag jobbar jag endast 10-21.15 ;oP
å julafton jobbar jag 9-14.15 *ångest* första gången nånsin jag kommer att jobba en julafton å det känns aningens ångestladdat =o/
nåja mina arbetskompisar säger att julafton är en rolig dag att jobba så jag får väl tro dem =o)

jahapp sitter här med en mugg med glögg..chokladglögg denna gång *mums*
imorron ska jag nog prova blåbärsglögg =o)

näpp nu ska jag glutta igenom bloggarna på favvisar å sen e det sängen...ny jobbdag imorron *gäsp*
börjar iofs först 11 men när man ska koka tomtegröt så måste man va uppe i tid...tar juh som en stund det ;oD men det är våran adventstradition *myyyys* =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback