gott nytt år




GOTT NYTT ÅR!!
(skriver idag för hinner nog ej imorron)

ja tänka sig att det snart är 2009 =o)
snacka om att åren går fort!

nåja jag är rätt nöjd med 2008...
trots att jag inte nådde vissa mål men men nya tag på torsdag med nya mål för 2009 som jag banne mig SKA klara!!!!!!

ser framemot våran utlandsresa iaf nästa år! =o)

näe nu ska jag gå upp å vara lite pensionär igen....
ska berätta sen när det är klart vad jag pysslat med sen julafton så jag har inte ens hunnit sitta här...

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Noa tackar så mycket för sina urgulliga kläder, jag älskar katten jansson :) Får ta en bild sedan och skicka när han på sig finkläderna. Hoppas ni har det bra och vill passa på att önska gott nytt år till er alla från oss alla. kram och kram och kram

2009-01-02 @ 15:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback