off

haha ja jag känner mig rätt off just nu...

var iofs ledig onsdag-söndag förra veckan men igår å idag har jag jobbat heldagar (11-21.15 resp. 10-21.15) *gäsp*
men imorron e jag ledig men har huuuuuuuuuuuuuuuur mycket som helst att göra...*jäkt och stress*

våra IKEA-grejer som vi beställt kommer mellan 9-18..de kunde inte ha en mer precis tid?!?! ;oD
nåja sen ska jag städa toan, städa källaren, hinna på badis med benjamin, Annelie och Niklas kommer ev förbi..ja å sen e det juh att laga mat å slänga på lite tvättmaskiner + att hinna titta på OS ;oP
så benjamin får nog klara sig själv imorron ;oD haha

skulle träna nu ikväll på våran orbitrek men jag orkar ta mig tusan inte det...så jag tog mig en macka och ett glas Oboy istället ;oD

nåja nu ska jag krypa under täcket å läsa min bok!

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback