helt slut

ja nu är det tack å gonatt för mig tror jag...

men jäklar i min lilla låda vad jag pyslat nu ikväll ;oD

tårtan är klar! tåg-tårta ;oD som jag bakat själv..haha får se om den står upp imorron *skratt* nåja ska garnera den imorron med hjul å last å grejer =o)
å paketen e klara å framsatta i hans fotölj =o)
å ballongerna med hans namn är uppblåsta =o)

tänk att våran lillgosse redan fyller 4 år!!!! sjukt vad tiden går snabbt....

nåja nu ska jag slänga in en ansökan till rikspolisstyrelsen..sista sekunden som vanligt *haha*
sista dag är imorron nämligen ;oP

happ!
*älskar mina två*

svar på kommentar...vi ska köpa en Cavalier King Charles Spaniel...har nog lagt in en bild på en sån i nått tidigare inlägg men kommer igen dådå ;oD



en sån här sötnos blir det =o)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till buspojken som nu börjar bli stora pojken :) Hoppas min present kom fram, skickade den för länge sedan så den skulle ha gott om tid att komma fram. Ge en kram till honom från mig. Hoppas han får en toppendag. Kram kram

2008-08-27 @ 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback