fel...

haha ja jag tror det är nått fel på våran våg...den måste vara trasig eller nått för enligt den så är det -9.1 kg sen januari!!!
men hallå!?!?! vart då nånstans om man får fråga?!?! syns juh INGENSTANS!!!!

så det måste vara fel på vågen ;oD så det så!


jahapp vad händer annars då...
tja vi såg en bra film i helgen "Angel" med Helena Bergström..den var sevärd...får 3 av 5 i betyg av mig =o)

vi har fixat klart på toan å det blev kanonbra med ett skåp att ha alla grejer i, istället för öppna hyllor som vi haft förr...
å sängen blev kanonbra när vi kastat ut våra sängbord och köpt en sån där förvaring bakom sängen istället..
skitpraktiskt =o) inget skräp som syns ;OD
förresten är det nån som vill köpa sängbord till sängen malm från ikea i ek, så finns de att hämta här...ni får båda för 400 kr ;oP (ord. pris är 449 kr st ;oD)

ska snart iväg å jobba...vill inte!! men två dar till sen är jag ledig typ 2 veckor ;oP
åker till sthlm på fredag å kommer hem på tisdag å på torsdag åker jag till finland och Eden igen på återträffen *ångest*
nåja det blir nog bra =o)

näe nu ska jag fixa nått vettigt att käka innan jobbet!

happ!
*älskar mina två*

(ps. håll en tumme eller två att vi får en vovve från valpkullen som föds nu i veckan ;oD *vill ha*)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vad är det för ngn vovve som ni ska ha? håller tummarna

2008-08-25 @ 22:58:35
Postat av: Jenny

Nummer 1. 9,5 kilo är ju jättebra, det är bra kämpat vännen! :) Själver har jag gått upp mycket mer än så detta år, hehe

Nummer 2. En liten vovve, vad kul. Vi ska oxå skaffa en liten vovve så fort prutten blir större. :)

Kram kram

2008-08-26 @ 17:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback