Benjamin 4 år

ja tänk att våran kille redan är 4 år! hur gick det till?!?!?
han kan så mycket själv...igår fixade han att dra upp dragkedjan själv i jackan till å med...å räknar galant till 20..så nu håller vi på att träna på att räkna till 30..haha han kommer juh tycka att det blir jättetrist att börja 6års om två år...för han kan så mycket redan....nåja han VILL juh lära sig då måste man juh få uppmuntra det! =o)

han sa iaf själv att han har haft en kanonbra dag idag *glad*
tårtan tyckte han om...min "tågtårta" som blev kanonfin å god ;oD ska lägga in bild sen =o)
men nog e han bortskämd....jösses....

av oss fick han:
en bilbana, "karlsson på taket"-film, spindelmannen påslakan, tre filmer till, en extra bil till bilbanan, målarbok, ett flygplan.

av mommo och moffa:
en dinosaurie-värld, en ambulans (den nya gul-gröna, ja mommo jobbar på sjukhuset ;oD) och tröja å byxor men de var han INTE intresserad av *skratt*

av gammelmommo:
en trisslott och en väghyvel =o)

av fadder jenny:
en boll, spindelmannen målarbok och en "rutigpolisbil" (benjamins egna ord ;oD)
TACK jenny!!! han blev glad =o)

av Annelie, Jonas och Niklas:
Emil och griseknoen-filmen =o)

sen ikväl var jag på möte på jobbet...
men nu ska jag hoppa i säng..imorron blir det packning...åker juh på fredagmorron...

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe, rutigpolisbil, ja är ju sant :) Kul att ni hade en fin dag, det ska man ha när det är födelsedag. Var det svårt att göra en tågtårta? Verkar svårt. Kram på er alla

2008-08-28 @ 12:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback