*~*magsjuka?*~*

tror att Benjamin har fått magsjuka =o(
våran lillgosse kräktes nu ikväll vid typ 23-tiden...men än har inget mer kommit upp....nåja får se vart det lutar...
undra om man själv skulle gå å sussa lite *gäsp*
men jag tycker det e läskigt att somna å ev inte höra honom =o/
fast våran dörr e juh öppen å benjamins dörr e öppen så nog vaknar jag ifall han kräks

annars har det varit en bra lördag! vi struntade i städningen idag å var på stan i typ 2,5 timme å slösade massor med pengar ;oD
å sen var vi hos min mormor i typ 1,5 timme eller så =o)


jag känner mig lite lessen....
jag saknar alla mina vänner! känner mig så ensam numera...den enda jag har kontakt med e Annelie här i stan....ingen annan av mina gamla vänner har jag kontakt med =o/
jag saknar att bara kunna ringa nån å prata i telefon med ett tag å sånt...men ingen ids juh ta kontakt med mig så varför ska jag då ringa er?

nåja jag har juh min underbara familj iaf! Benjamin och Christian betyder ALLT för mig iaf! de plockar upp mig när jag faller...

näe nu måste jag hoppa i säng för nu går ögonen verkligen ikors snart...se om man sover gott på våra nya kuddar...köpte sånna anatomiska kuddar idag...som formar sig efter huvudet å nacken =o)

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Beatrice

En barnvakt är bra att ha såna ggr,vi har en barnvakt så att vi hör barnen. Ja,det går massa batterier tyvärr *skratt*...Men vi har sovrummen så långt ifrån varann så det känns som ett måste..Melvin kan juh komma själv om han vill,men Patricia ligger juh fortfarande i spjälsäng.

Ang. vänner..Jag har inte heller så många här,de flesta har flyttat..Och de vänner jag har här,de är nära men har man familj så hinner man kanske inte träffas lika ofta..Ja,alltså när barnen blir större eftersom så hinner man kanske mer..

Men tänk..Min mamma..Nu har alla hennes vänninor dött alltså...Och inte har dom blivit gamla..Man får vara glad att man har hälsan!

2008-04-20 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback