*~*lite glad*~*

ja lite glad e jag =o)
vägde mig i tisdags å trots utebilven träning de senaste två månaderna + en massa sjukdomar så har jag äntligen nått mitt första delmål =o)

tjohoooo!!! (skulle dock ha nått det i påsk men trots alla sjukdomar å sånt skit så blev det nu istället)

-4,5 kg sen nyår ;oD

men igår kräktes jag igen...fattar inte vad det e med mig...å mår illa konstant typ...+ feber igår...men idag har jag inte haft feber men har mått illa hela dagen =o/

nåväl har iaf städat vardagsrummet...orkade dock inte byta gardiner å putsa fönstrena men annars har jag storstädat å slängt ut alla mina torkade rosor *snyft* det känns i hjärtat!!! =o/ men känns mycket renare å fräschare i vardagsrummet nu! =o)

benjamin e fortfarande krasslig! tredje dagen med diarré =o/ stackars liten! matlust har han haft förrän idag då han vräkte i sig köttbullar å makaroner =o) får se hur hans mage hanterar all den maten för han har typ inte ätit ordentligt sen i lördagsmorse...nåja nu måste det juh vända! vi pratade med akuten igår å läkaren sa att huvudsaken e att han får i sig vätska! så man får juh lita på sånna som kan sånt här! 

näe nu ska jag krypa ner i sängen! ska ta en alvedon för jag har superont i huvudet! =o/

happ!
*älskar mina två* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback