*~*lista återigen*~*

1. Vad blir ditt namn baklänges? Adnil Nosslrac

2. Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? måste vara när Benjamin föddes då (har aldrig legat på sjukhus innan)

3. Platt eller lockigt hår? Platt

4. Är du kär i någon? Japp så klart =o)

5. Vad gör du när det regnar? myser inne =o)

6. Har en dröm gått i uppfyllelse? jodå..eller iaf en önskan som jag önskade när jag såg ett stjärnfall =o)

7. Vad har du för startsida på internet? Telia

8. Vem ringde du senast? Christian

9. Tycker du att sengångare är söta? vet inte riktigt hur de ser ut....

10. Har du haft vattkoppor? nej

11. Vilken är din ringsignal på mobilen? "true beliver" - E-type

12. Första sporten du gick på? Ishockey för att jag älskade att se spolmaskinen ;oD

13. Vad längtar du till mest just nu? min bok ;oD

14. HUr gammal har du tänkt bli? minst 100 ;oP

15. Kan du gå ner i spagat? haha men då skulle nog benen gå av så svaret e väl nej ;oD

16. Vad är du mest rädd för i hela världen? att någon jag älskar ska dö eller att jag ska få cancer!

17. Läser du på baksidan av mjölkpaketen? japp det händer

18. Mini, lätt, mellan, tjockmjölk? LÄtt

19. Vad har du för färg på ditt påslakan? just nu e de beige/vita

20. Sommar eller snö? både och

21. Tänt eller släckt när du ska sova? släckt helst kolsvart =o)

22. Godaste drickan till frukost? mjölk eller te

23. Vem kramade du senast? christian

24. Duscha eller bada? bada

25. Kan du ditt mobilnummer utantill? japp så klart

26. Vad skrattade du senast åt? programmet ID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback