*~*Ladies Night*~*

jaha då ska jag väl slänga in några blider från Ladies Night...
bättre sent än aldrig heter det väl ;oD


här sitter dem alla tre =o)
Bergqvist, Tornving, Stenmarck ;oD


Martin Stenmarck med en rosa boa ;oD


Martin Stenmarck sjunger "7milakliv"
*ryser*

  
MÅNS ;OD


Måns sjunger "Cara Mia" =o)

jahapp det var det om det ;oD
annars då..tja livet knatar på som vanligt ungefär...
Benjamin e sjuk IGEN typ men det e väl så med alla dgisbaciller =o/
vi har vart i stugan sista gången för detta året i helgen...
annars händer det väl inte så överdrivet mycket....

näe nu ska jag knata upp å kolla sporten...måste juhs e hur det gick för mitt älskade MODO ;oD
happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback