*~*dejta en kändis*~*

gör testet här å kolla vem ni skulle passa med ;oD

http://www.tiiamo.se/dmz/famedate/default.aspx

jag fick Alexander Skarsgård ;oP 


strax ska jag å jobba igen...jobbar 9-14.45 å sen ska jag på stan å köpa mera kalsonger till Benjamin som vill vara utan blöja nu...även om det händer olyckor då å då..men det e smällar man får ta...
imorron åker jag å mamma till Luleå =o)
första gången jag lämnar pojkarna ensamma hemma en hel natt eller blir juh två nätter eftersom vi kommer hem åp söndag igen =o)
vi skulle ha åkt buss men vi tar bilne istället så vi kan handla julklappar till benjamin + att vi kan åka förbi IKEA ;oD

jahapp näe nu e det bäst att göra sig iordning så man kan knata ner till jobbet sen...blärk!
JAG VILL INTE JOBBA JAG VILL VARA LEDIG!!!!!!

*älskar mina två*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag fick Mikael Persbrandt! ;)

2007-09-06 @ 10:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback