*~*vill ha*~*

förstår ni att jag vill ha en sån här vovve?!?!

sååååå söt så man dör juh!!!

som sen växer upp å blir en så här söt vovve

=o)

å sen i framtiden vill jag ha en till så den första har en kompis men då vill jag ha en sån här

=o)

JAG VILL HA!!!!

näe nu ska jag nog krypa tätt intill min älskling å tjata lite tror jag ;oD
fast till våren ska nog iaf JAG försöka få tag i en sån här vovve!!
jag håller minsann på att spara pengar på mitt egna sparkonto å sen så kan älsklingen inte säga nått ;oD
fast jag vet att han oxå vill ha en men han har inet haft hund förut så det blir juh som lite nytt för honom men jag har juh haft en Cavalier förut...en sån brun/vit som hette Picasso =o)

imorron blir det tapetsering som gäller här..tur det bara e en vägg ;oD

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback