*~*vård av barn*~*

ha nu när jag skulle anmäla vård av barn på försäkringsskassans hemsida så såg jag att vi endast har tagit ut vård av barn på Benjamin för 1,5 dag!!!
det ni!
här e vi några som minsann aldrig fuskar med sånt!!
jag förstår inte folk som gör så att de anmäler vård av barn men ändå skickar barnet till dagis!
fy för sånna!



jahaja det var tydligen ingen bomb..
men det e juh tur att de vidtar åtgärder ifall det hade varit en bomb lixom!

just nu vilar lilleman..han hade 37,9 grader nu i feber å det e juh feber för honom för han e lågtempare som ligger på typ 36,5 i vanliga fall!

hmm tänk om man hade fått nått gjort nu när man ändå e hemma men icke sa nicke...
mesta tiden går juh ändå åt till Benjamin....
men nu när han vilar ska jag röja lite iaf..tänkte jag....
iaf ta tag i den rena tvätthögen som e stooooor som ett hus ;oD
ha det!
*vinkevink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback