*~*trött*~*

nu e jag superduperjättetrött!
det har varit full fart här hela dagen!
tapetserat från morron till kväll...eller nja vi började vid 11 å var klar vid 17...
en vägg med mönsterpassning å inga easy up utan gamla papperstapeter som man var tvungen att limma på tapeten å inte på väggen som med easy up =o)
nå men det blev iaf KANONsnyggt!!!

ska ta ett kort sen på väggen å lägga in så får ni se =o)

ikväll har vi haft vårat söndagsmys hela familjen..nämlgen badat bastu! =o)
sååå himla nice med egen bastu juh! så nu har vi en ny söndagstradition hära ;oD
sen hoppade Benjamin i säng å vi myste i nya soffan med massa ljus å kollade på "Ensam mamma söker" =o)
nu skulle älsklingen se på Bondfilmen på trean men jag HATAR bond!!! =o/
men ska snart joina honom ändå å lägga mig å läsa medans han kollar film =o)

Benjamin e så söt för ofta om han pratar å så råkar man komma med ett inlägg eller nått så säger han:
"nu pratar jag med min pappa!" (eller vem han nu pratar med)

å ikväll kom mamma å pappa förbi å benjamin hoppade som en groda så sa han:
"kom nu grodmoffa"
*skratt*

han e juh föööör go våran underbaring!
I just love him!!

näe nu ska jag beställa ett gäng skivor från CDON sen dunsa ner i sängen!

happ!

*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback