*~*stor händelse*~*

ja det var tydligen en väldigt stor händelse för benjamin när han var med moffa på sjukhuset å träffade min farmor =o)
hon är 92 år å väldigt sjuk, hon pratar bara finska,känner inte igen folk, skriker å svär ganska mycket så vi har inte vågat ta dit Benjamin innan för vi visste inte hur Benjamin skulle reagera på att träffa henne!
nå men iaf så hade hon varit väldigt lugn å tittat på Benjamin!
hon har dessutom ena ögat helt igen så hon tittar med ett öga å det påpekade benjamin att gammelfarmor hade bara ett öga *skratt*

nu har vi fått våran nya soffa å det blev sååååå fint med den istället för våran fula trasiga bruna skinnsoffa...

visst blev det fiiiint?!?! =o)

här kommer ett konstverk av Benjamin

notera fingrarna han har gjort på gubben! =o)

näe nu måste jag göra mig iordning å gå ner till jobbet! men imorron e jag ledig iaf!!!

ha en bra dag!
happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback