*~*projekt*~*

ja nu har Benjamin lärt sig sjunga hela refrängen på "Pärlor åt svin" med Magnus Uggla
så nästa projekt blir att lära honom en Kentlåt ;oD
iofs kan han lite på refrängen på "Ingenting" men den e juh busenkel....

mer låtar som han kan....
"Natalie" med Ola...(han sjunger till å med de engelska orden....)
"Cara Mia" med Måns....

säkert några till....men kommer inte på just nu vilka....
men iaf han lyssnar väldigt noga å typ memorerar låtarna...vi har juh musik här på hela tiden nästan....
e dte inte radion så e det någon skiva....
nu ska benjamin få en egen stereo i hans rum så han oxå kan ha musik på där inne =o)


ikväll har jag varit på BodyPump...
 jag kommer nog inte att kunna röra kroppen imorron....
slängde på 2 kilo till på nästan varje muskelgrupp idag....
men men det ska juh oxå göras å snart känns det väl ingenting med de nya vikterna ;oD

näe nu ska jag hoppa ner i säng....
eller ska kolla sporten först å se hur det gick för mitt älskade  lag Modo idag...
tror på vinst ;oP

happ!
*älskar mina två*


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Melvin gillar också Cara Mia med Måns..haha..Dom är för härliga dom små liven..

2007-10-23 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback