*~*Pärlor åt svin*~*

ja Magnus Ugglas nya singel e juh bara fööööör bra!! *poppar*

"Du, du e du e för fin. Du e, du e. Du e för fin för det trash du gillar,
Varför ska du kasta pärlor åt svin?
Du e du e för fin. Du e, du e. Du e för fin för så fula killar,
Sluta upp att kasta pärlor åt svin. "



många bra skivor som släpps nu i höst...å jag ska beställa ALLA  ;oD

hörde förresten att Magnus Uggla sa att man ska uppdatera sin blogg minst 6 gånger per dag för att hålla bloggen vid liv! haha då har min dött för längesen?!?! fast iofs inte många som läser å bryr sig om mitt lilla liv =o/

det märks att jag jobbat 10 dagar nu för jag somna i soffan när jag kolla Idol =o/
fast iofs somna älsklingen oxå ;oP
bekväm soffa kan man oxå skylla på ;oD

näe nu ska jag strax dyka ner i soffan igen å kika vem som åker ur Idol!
hoppas verkligen att Daniel, Mattias, Evelina och Sam håller sig kvar ännu!!!
*hoppas hoppas hoppas*

usch jag har hamnat nere i colaträsket igen =o/
å träna hinner jag inte heller göra längre =o/
inte konstigt att man mår piss =o/
känns som att man bara jobbar,äter å sover numera...hinner inget mera =o/

happ!
*älskar mina två*





Kommentarer
Postat av: Beatrice

haha...I så fall är juh även min blogg död :-)

2007-10-06 @ 17:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback