*~*på våran gata i stan*~*

där händer det grejer minsann!
för igårkväll när jag kom från BodyPumpen så var det
TRE polisbilar utanför kiosken på våran gata....
å massa nyfikna människor som stod å kollade ;oD
men jag körde bara förbi å körde hem å skickade ut christian sen för att snoka vad som hade hänt...
å det var ett RÅN, ett väpnat rån dessutom *läskigt*
nå de har juh ganska så mycket pengar i den kiosken eftersom det e stans största spelbutik...
ja jösses säger jag då bara!
tur de fått fast den som gjorde det!

jahapp annars då...tja det går åt skogen med mitt nya liv....
har värkt i mig chips i helgen *fy på mig*
jag å älsklingen åker till Luleå 2/11-4/11
ska bli nice å komma iväg lite igen =o)
bara vi två lixom =o)
det enda som kostar oss pengar e boendet på Hotell å mat + att vi ska se Jonas Gardell =o)
vi åker buss ner för att mamma har presentkort som hon fått genom jobbet så det e gratis å sen har vi presentkort på bio som vi ska kolla på fredagen så det e oxå gratis ;oD
ska iaf bli nice =o)

näe nu ska jag kolla min FaceBook innan jag ska gå upp å rengöra ugnen å skura bakom spisen medans lillbusen vilar framför en film =o)
ev har han väl somnat för man somnar lätt i den nya soffan!! såååå sköööön!!!

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback