*~*Melodifestivalen*~*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vi ska på melodifestivalen!!! *jublar*
8 mars 2008, kl 19.00

DÅ SMÄLLER DET!!!!!!
*längtar redan*
;oD

tjohoooooooooooo!!!!!



annars då....tja vi har en liten sjukling här hemma =o/
han hade 38,1 grader i feber igår när jag hämtade han från dagis så han får vara hemma idag å imorron för att vara på den säkra sidan lixom..så jag e hemma med lilleman idag!
jag tycker det e jobbigt att ta vård av barn...känns som att alla ifrågasätter å sånt när det varit så mycket snack om att det e så mycket fusk med det =o/
nåväl vi fuskar iaf inte å vi försöker oftast få pappa att vara barnvakt när han e sjuk men nu tänkte jag att han skulle slippa vara inne en hel dag så nu stannade jag faktiskt hemma!

så vi ska väl mest rita å ta det lugnt idag...tänkte ev göra chokladbollar oxå med benjamin =o)
ja jag vet att jag inte borde men det e juh gott ;oD

näe nu ska jag leka med lillälsklingen!
han ska bjuda mig på glass just nu ;oP

happ!
*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback