*~*lista*~*

är alldeles för trött för att orka uppdatera idag...har vart igång sen halv sju imorse med bla brandutbildning, tandläkarbesök m benjamin å jobb *gäsp*
så jag slänger in en lista så håll tillgodo med den så länge ;oD


1. När gick du upp idag?
06,20 *gäsp*

2. Diamanter eller pärlor?
hmm pärlor i halsband/armband, diamanter i ringar...

3. Senaste filmen du såg på bio?
Underbar och älkskad av alla

4. Favorit-TV- program?
dokusåpor...cityakuten..

5. Vad åt du till frukost?
kan inte äta så tidigt så det blev bara en macka med gravad lax å ett glas mjölk...

6. Vad är ditt andranamn?
Maria

7. Din favoritmat?
Kinamat å kyckling i alla former....

8. Vilken mat gillar du inte?
Pölsa, svamp, broccoli, fisk (förutom lax)

9. Favoritchips?
Estrellas dillchips, grillchips å nya smaken rostadvitlök/salt =o)

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Magnus Ugglas - Pärlor åt svinen å Kent - Tillbaka till samtiden

11. Vilken bil kör du?
Saab 9-5 2,3 turbo sport edition combi ;oD

12. Favoritmacka?
mommos hembakade bröd

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?
falskhet! lögner!

14. Vilka är dina favoritkläder?
mina mysbyxor å en tröja

15. Om du fick åka vart du ville på semester? 
Thailand eller grekland eller kanarieöarna

16. Favoritklädmärke?
Peak Performance

17. Var vill du dra dig tillbaka?
svårt....inte här iaf.....

18. Favorittid på dagen?
vet inte men kvällen e ganska skön när man e hemma med tända ljus =o)

19. Var är du född?
Gällivare BB =o/

20. Vilken är din favoritsport att se på?
konståkning, hockey, alpint, friidrott

21. Coca Cola eller Pepsi?
Cola så klart ;oD

22. Fotboll eller ishockey?
Ishockey

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
inget av dem numera..var förr nattuggla men e ganska skönt att komma upp på morronen oxå...

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Vad ville du bli när du var liten?
veterinär...eller "affärskärring" som jag engång skrev i en "mina vänner bok" *skratt*

26. Bästa barndomsminnet?
alla husvagnssemestrar jag varit på sen jag var 7 månader =o)

27. Varit i Afrika?
näe å vill inte åka dit heller!

28. Någonsin rullat in någon i toapapper? 
hmm nej inte ens på nollningen....

29. Varit med om en bilolycka?
näe som tur e

30. Favoritdag i veckan?
lediga dagar eller kvällar ;oP

31. Favoritrestaurang?
Kina å Olearys

32. Favoritblommor?
Röda rosor

33. Favorit-snabbmatsrestaurang?
Max

34. Äger du en cykel?
yes

35. Vem fick du senaste mailet från?
kommer inte ihåg..läser sällan mina mail....

36. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
H&M eller Gina Tricot eller nån inredningsbutik

37. Läggdags?
vid 23 brukar det bli...

38. Senaste personen du delade en middag med?
min underbara familj

39. Vad lyssnar du till just nu?
surret från datorn

40. Favoritfärg?
blått

41. Hur många tatueringar har du?
en =o) men vill ha en till....



happ!
näe nu e det natti hära!

*älskar mina två*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback